پلمب ۱۱ واحد صنفی درهرمزگان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از پلمب ۱۱ واحد صنفی در راستای اجرای طرح بازرسی ضیافت خبر داد.

عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت:در اجرای طرح بازرسی ضیافت ۲۴ هزار و ۸۰۶ بازرسی از اصناف استان انجام شد.

او افزود: در اجرای این طرح تاکنون ۹۳۴ فقره پرونده تخلف صنفی در استان ثبت و تشکیل شده است و یازده واحد صنفی پلمب شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ارزش ریالی پرونده‌های ثبت شده رابیش از شش میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پرونده‌ها برای رسیدگی به سازمان تعزیرات ارسال شده است.

پیروی منش گفت:رعایت نکردن نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب نکردن برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صادر نکردن فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از مهمترین تخلفات اصناف است.

او افزود:تا کنون ۱۷ هزار مورد بازرسی توسط یکصد تیم بازرس و ناظر از واحد‌های صنفی استان هرمزگان انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی عرضه کننده کالا‌ها مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان (طرح ضیافت) از ۳۰ فروردین امسال در استان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.