بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی منابع طبیعی توقیف شد

با دستور دادستان زرین دشت، یک دستگاه بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان زرین دشت توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی سلیمانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت اظهار کرد: با دستور دادستان زرین دشت، یک دستگاه بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان زرین دشت توقیف شد.

او ادامه داد: این بیل مکانیکی که متعلق به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود و بدون مجوز قانونی در حال خاکبرداری در اراضی ملی این شهرستان بود بوسیله نیرو‌های منابع طبیعی شناسایی و توقیف شد.

سلیمانی افزود: با وجود فشار‌ها و درخواست‌ها براری ادامه عملیات خاکبرداری، در نهایت با حمایت‌های خوب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرین دشت متخلفان دستگیر و خودرو آنان نیز توقیف و به پاسگاه انتظامی ایزدخواست انتقال یافت.

او اضافه کرد: امروز نقطه قوت اداره منابع طبیعی زرین دشت وجود دادستانی طبیعت دوست است که با هیچ مسئولی تعارف نداشته و با تمام توان مدافع عرصه‌های ملی و انفال است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت از مالکان دستگاه‌های خاکبرداری خواست قبل از هر گونه فعالیتی در عرصه‌های ملی نسبت به اخذ مجوز‌های لازم اقدام کنند تا در هنگام انجام فعالیت، درگیر مشکلات و تبعات ناشی از آن نشوند.

او از مردم و شهروندان خواست تا هر گونه تخلف غیرمجاز در عرصه‌های منابع طبیعی را به شماره ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار