انهدام باند سارقان مسلح احشام در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از انهدام باند سارقان مسلح احشام و کشف ۳۱ راس گوسفند سرقت شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت احشام از یک دامداری در منطقه مهرشهر شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که سارقان به زور وارد دامداری شده و پس از درگیری و ضرب و شتم مالک دامداری، تعداد ۳۱ راس گوسفند را با ۲ دستگاه خودروی سواری به سرقت برده و متواری شدند.

سرهنگ گودرزی گفت: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و بکارگیری شیوه‌های تخصصی موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان شده و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیات غافلگیرانه متهمان را در یک کارگاه تولید ذغال در منطقه کمالشهر دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در مواجهه با مستندات موجود به سرقت احشام با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند که با تلاش و پیگیری‌های ماموران همدستان آن‌ها نیز در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران پس از بازرسی از این کارگاه، تعداد ۱۸ راس گوسفند، مقدار ۳۱ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۵ گرم شیشه کشف کردند و ۲ دستگاه خودروسواری پراید و پژو ۴۰۵ نیز توقیف شد.

او با تاکید بر لزوم توجه صاحبان املاک خصوصی به ویژه مالکان دامداری، به توصیه‌های پلیس افزود: علیرغم تاکیدات پلیس در استفاده از تجهیزات ایمنی و مجهز نمودن اماکن به دوربین‌های مداربسته، متاسفانه در برخی از موارد این موضوع جدی گرفته نشده که منجر به افزایش جرم از جمله سرقت در این اماکن می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.