کشف ۲۰ کیلو تریاک جاساز شده در دو خودرو

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس شهرستان نظرآباد و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد.

کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج اله اسداللهی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نجف آباد استان اصفهان از فعالیت سوداگران مرگی که بصورت عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع، و موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: ماموران پلیس نظرآباد با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ خودروحامل مواد مخدر شده و با انجام تحقیقات میدانی، خودرو‌های قاچاقچیان را در محور‌های مواصلاتی شهرستان نجف آباد استان اصفهان شناسایی و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اعلام کردند.

 اسداللهی گفت: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ خودرو آزرا و پراید متهمان توقیف را و رانندگان آن‌ها دستگیر شدند.

او افزود: دربازرسی ازخودرو‌های متهمان ۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کفی خودرو‌ها جاسازی شده بود کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی نظرآباد در پایان با اشاره به این که متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: مبارزه با مواد مخدر در سال جاری از اولویت‌های اصلی پلیس خواهد بود.

انتهای پیام /ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.