نکات ایمنی رانندگی در ماه رمضان را جدی بگیرید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: به هنگام عصرها، چیرگی خستگی بدلیل ضعف و بیحالی موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت، زیرا موجب کاهش تمرکز رانندگی می‌شود.

او با تاکید بر اینکه روزه داری باعث افت فشار و قند خون می‌شود و موجب کاهش تمرکز می‌شود، افزود: رانندگانی که به سمت غرب یا همان غروب آفتاب در حرکت هستند از دیدشان کاسته می‌شود و فاصله ایمن را از دست می‌دهند و باعث حادثه می‌شوند.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه معضل ترافیک قبل از افطار، با شکل گیری توقف‌های سد معبری است که همشهریان برای خرید ارزاق عمومی مبادرت به توقف‌های دوبله در مقابل فروشگاه‌ها می‌کنند، تصریح کرد: انتظار داریم مردم با پلیس همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان اظهار داشت: کارکنان راهنمایی و رانندگی در خدمتگذاری به مردم تا عبور و مرور خلوت نشده محل خدمت را برای افطار ترک نمی‌کنند، پس به وقت اذان مغرب با عجله و شتاب رانندگی نکنند و از سرعت مطمئنه برخوردار باشند و بین خطوط رانندگی کنند.

او تاکید کرد: در این ایام عزیز و ماه مهربانی با پرهیز از سفر و جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی بخاطر بسپارید.

انتهای پیام/گ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.