اخبار حوادث ۲۹ اردیبهشت ۹۹؛

زمین خواری ۵ میلیارد ریالی در کنگان کشف شد

اخبار حوادث ۲۹ اردیبهشت ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در تنگستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح  در تنگستان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

 سردار خلیل واعظی افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی سی در شهر اَهرَم، با توجه به حساسیت موضوع، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی تنگستان تشکیل شد و شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های گسترده و اشراف اطلاعاتی مأموران، باند سه نفره سارقان مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و تمامی اعضای باند سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند و موتورسیکلت سرقت شده نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوط ارزش موتورسیکلت کشف شده سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

 کشف زمین خواری ۵ میلیارد ریالی در کنگان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با کشف یک مورد زمین خواری، حدود ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان کنگان از دست سودجویان در آمد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف حدود ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی به دست فردی سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان قرار گرفت.

او ادامه داد: با استفاده از امکانات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، بررسی لازم صورت گرفت و پس از جمع آوری مستندات، مشخص شد که فرد مورد نظر اقدام به فروش حدود ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر ارزش مالی اراضی کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوط پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سوسنی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از وقوع این پدیده و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.