استراتژی‌های مهم استانداری احیا واحد‌های صنعتی راکد

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : از استراتژی‌های مهم استانداری احیا واحد‌های صنعتی راکد و حفظ واحد‌های موجود است.

استراتژی‌های مهم استانداری احیا واحد‌های صنعتی راکدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حاتمی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : در پارسال اولین استان در احیای واحد‌های صنعتی بودیم و همچنین بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی را که قابلیت احیا دارند شناسایی و نهضت احیا واحد‌های راکد را با همکاری بخش خصوصی و همراهی بخش دولتی ادامه خواهیم داد.

او گفت : در سال گذشته حدود ۶ درصد از نرخ بیکاری را کاهش دادیم و امسال هم همین هدف را با کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری ادامه خواهیم داد.

حاتمی افزود : شهرستان هرسین بعنوان یکی از ۳۱ شهرستان متخب پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور تحت حمایت بنیاد برکت قرار دارد و در این راستا با اقدامات صورت گرفته ۶۰ روستای این شهرستان تحت پوشش حمایت‌های این بنیاد قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند تسهیلاتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان و با نرخ ۴ درصد در قالب زنجیره‌های ارزش که بازار فروش و پشتیبانی طرح را تامین می‌کند دریافت نمایند.

او افزود : از سرمایه گذارانی که در بخش پروژه‌های متوسط و بزرگ اقتصادی علاقمند به سرمایه گذاری در شهرستان هرسین هستند از نظر مشاوره فنی و کمک‌های فنی اعتباری حمایت می‌کنیم.

حاتمی ادامه داد : از اولویت‌های مهم و شناسایی شده سرمایه گذاری در شهرستان هرسین صنایع تبدیلی کشاورزی و سردخانه است و کسانی که در این راستا مایل به سرمایه گذاری هستند را بصورت ویژه حمایت می‌کنیم.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از سرمایه گذار بخش خصوصی که بدون دریافت تسهیلات اشتغال ۱۵ نفر را در شهرستان هرسین فراهم کرده بود تقدیر کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.