استراتژی جدید نامزد پرحاشیه برای تصاحب ریاست فدراسیون تنیس

مدیر پارلمانی وزارت ورزش و جوانان این روز‌ها حواشی زیادی را بابت حضور در انتخابات تنیس از خود به جا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود عزیزی مدیر پارلمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نامزد وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون تنیس شرکت خواهد کرد و نسبت به سایر کاندید‌ها در رقابت با کامیار کیمیایی دبیر سابق فدراسیون، شانس بیشتری برای تصاحب صندلی ریاست دارد.

عزیزی تا به حال سابقه مدیریتی در فدراسیونی را نداشته و این اولین باری است که با پشتوانه تنیسی‌ها رو به مدیریت در این رشته آورده  و تا به اینجا برای اخذ رای از کمیته‌های مختلف و هیئت‌های استانی کم سر و صدا به پا نکرده است. بعد از اینکه عزیزی جلسه‌ای را با انوشا شاهقلی به عنوان نماینده بازیکنان برای حضور در مجمع انتخاباتی برگزار کرد، در دومین اقدام خود شنیده می‌شود به کمیته آموزش، مربیان و داوران فدراسیون تنیس قول مساعد داده است تا در صورت گرفتن رای، آن‌ها را کنار خود نگه دارد.

از طرفی فرزین ضیا آذری که به دلایلی نامعلوم از کاندیداتوری فدراسیون تنیس کنار کشیده است؛ طبق شنیده‌ها با قول عزیزی مواجه شده تا در صورت جمع‌آوری رای به عنوان دبیر کل این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کند. وعده وعید‌های عزیزی به اینجا ختم نمی‌شود و پیش از این شنیده می‌شد به همراه مشاوران خود با هیئت‌های استانی برای اخذ رای تماس‌هایی برقرار کرده است.

داود عزیزی که با مدرک لیسانس پرستاری چند سالی را در سمت مدیرکلی امور مجلس وزارت ورزش مشغول به کار بوده،  بدون هیچ سابقه‌ای در رشته تنیس برای انتخابات ریاست فدراسیون تنیس کاندید شده است. از طرفی محمد عزیزی نماینده مردم شهر ابهر در مجلس شورای اسلامی  دیروز (سه شنبه) به اتهام فساد و اخلال در بازار خودرو به ۶۱ ماه حبس محکوم شده است. محمد عزیزی (برادر داود) از جمله افرادی بود که با تعلیق ورزش ایران مشکلی نداشت و این اتفاق را مثبت تلقی می‌کرد.

حالا  عزیزی،  شخصی که از او به عنوان گزینه وزارتخانه نام برده می‌شود و با اختیارات و ارتباطاتی که می‌تواند در نتیجه انتخابات اثرگذار باشد. تحرکات مدیر پارلمانی وزارت ورزش و جوانان که در کنار پرستاری، مدرک ارشد مدیریت دولتی را در رزومه خود جا داده و باعث شده تا چشم جامعه این ورزش المپیکی در کشور به اقدامات او و نزدیکانش در فدراسیون تنیس دوخته شود. بدون شک گرد و خاک این مدیر وزارتی پیش از ورود به فدراسیون، درصورت شکست در انتخابات عواقبی را برای او و دستیاران‌اش در تنیس در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار