فضای مجازی می‌تواند صدای مردم فلسطین را به جهانیان برساند

مسؤل دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی با استفاده از فضای مجازی می‌توان صدای مظلومیت مردم فلسطین را به تمام مردم جهان رساند.

روز قدسبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، بیان کرد: روز جهانی قدس  به عنوان سنتی دیرینه در تمام جهان اسلام بنیان گذاشته شد.

عبدالکریم اعلمی نژاد ادامه داد: قدس و فلسطین همواره به عنوان قطب نمایی است که حق و باطل را از همدیگر جدا می‌سازد.

او افزود: همه مردم جهان باید به این بصیرت برسند که هر کس به قدس شریف نیز نزدیک شود و قطب نمایش را به سوی قدس تنظیم کند به حق نزدیک می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر  عنوان کرد: روز جهانی قدس نقش بسیار مهمی نیز در گشوده شدن دروازه‌های گفتگو بین احاد ملت عرب و اسلامی در رابطه با مسئله مهم قدس نیز دارد.

اعلمی نژاد  یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کرونایی با استفاده از فضای مجازی می‌توان صدای مظلومیت مردم فلسطین را به تمام مردم جهان رسانید.

او تاکید کرد: در آخر این مردم مظلوم و قهرمان فلسطین هستند که در برابر رژیم غاصب صهیونیستی به یاری و لطف خداوند پیروز خواهند شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر  ادامه داد: صهیونیست باید بداند که حکومت اسلامی ایران همیشه از حقوق بلا منازعه ملت فلسطین حمایت می‌کند و اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی در جهان اسلام را محکوم می‌کند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر نیز ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس بیان کرد: از دیدگاه امام خمینی (ره)، قدس قلب فلسطین و مرکز مبارزه جهانی بین حق و باطل است قدس خلاصه کننده فلسطین و جهان اسلام است.

سرهنگ یدالله کشاورز کشاورز ادامه داد:امروز بسیاری از نامسلمانان که قدس را به بهای ناچیزی فروخته‌اند و آن را به حساب نمی‌آورند، شاید حتی چیزی و کلمه‌ای از تاریخ و تمدن ساکنان آن سرزمین نمی‌دانند.

او با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس تاکید کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس همه ساله به منزله ضربه‌ای مهلک و تاریخی به دشمن صهیونیستی است و اصل مبارزه ما با دشمن صهیونیستی جنگ باور‌ها و آگاهی امت‌های اسلامی جهان است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر افزود:با توجه به همزمانی روز قدس با بیماری کرونا و برگزار نشدن این راهپیمایی، این امر باعث فراموشی این روز بزرگ نخواهد شد.

سرهنگ کشاورز گفت: قدس شریف و فلسطین یک دغدغه فرا ملی در بین امت‌های اسلامی جهان است، قدس نماد استقامت و ایستادگی آزادی خواهان امت‌های اسلامی است.

او بیان کرد: همانطور که حضرت محمد (ص)) فرمودند کسی که شب را به روز برساند و به امور مسلمانان رسیدگی نکند از مسلمانان نیست. همه ما برادران دینی و مومن نسبت به همدیگر مسؤلیت و و وظیفه و تعهد داریم که به همدیگر یاری برسانیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر  گفت: امروز فریاد دادخواهی مظلومیت فلسطین را می‌شنویم و امرو حمایت از ملت فلسطین یکی از شاخصه‌های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصل انسانی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.