حمله‌ به گروه‌های مسلح وابسته به نیرو‌های وفاق لیبی

حمله‌ نیرو‌های وابسته به خلیفه حفتر، علیه گروه‌های مسلح هوادار دولت وفاق ملی لیبی چند کشته برجای گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، حمله نیرو‌های وابسته به خلیفه حفتر، ژنرال بازنشسته ارتش لیبی علیه گروه‌های مسلح هوادار دولت وفاق ملی این کشور، در اردوگاه یرموک، چند کشته برجای گذاشت.

ارتش تحت امر خلیفه حفتر تاکید کرد که این حمله در یک کمین نظامی رخ داد و طی آن تعداد قابل توجهی از نیرو‌های تحت فرماندهی ترکیه، کشته و شماری از آنچه آنها مزدوران با تابعیت سوریه خواندند نیز اسیر شدند.ژنرال بازنشسته و فرمانده نیرو‌های موسوم به ارتش ملی لیبی، در پیامی وعده داد، جنگ در این کشور تا زمان اخراج آنچه او استعمار ترکیه خواند، ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، خلیفه حفتر خطاب به نیرو‌های تحت امر خود گفته است که شما وارد جنگی مقدس شده اید، این جنگ در هر منطقه و میدانی می‌تواند رخ دهد، جنگی فراگیر که بر اساس عادت دیرینه ما در نبرد با تروریسم، نتیجه‌ای جز پیروزی نخواهد داشت.

خلیفه حفتر همچنین تاکید کرده است که ما می‌جنگیم و می‌جنگیم تا استعمارگر وهر ترکیه‌ای تجاوزگر را که به اشغال سرزمین ما پرداختند همچنین هرخائنی که وطن را به استعمارگر فروخت و خود به صفوف دشمن پیوست را از کشور بیرون برانیم، اینها، اهداف مشروع آتش تسلیحات شما هستند.


بیشتربخوانید:سرنگونی دو پهپاد دیگر ترکیه در طرابلس


در پی صدور پیام خلیفه حفتر، ستاد تبلیغات جنگ ارتش زیر نظر او، تصاویری را در فیس بوک منتشر کرد که نشان می‌دهد، گردان ۱۲۸ پیاده با تجهیزات کامل از شهر بنغازی در حال اعزام نیرو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار