پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه شاهد به ایثارگران در قزوین

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: امسال ۱۸ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال به ۹۷ نفر از اعضای صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهمن رفیعی رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: امسال ۵ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال به ۳۲ نفر از خانواده شهدا و ۱۲ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال به ۶۵ نفر از خانواده جانبازان پرداخت شده است.

رفیعی افزود: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

او اضافه کرد : همچنین کارشناسان صندوق، ایثارگرانی که واجد شرایط دریافت وام هستند هر ماه شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌کنند تا برای دریافت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به بنیاد مراجعه کنند.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: وام این صندوق به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

او، بهبود وضعیت اقتصادی و درآمدی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از جمله اهداف پرداخت وام قرض‌الحسنه، صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین برشمرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.