روند صعودی صدور مجوز سرمایه‌گذاری در استان اردبیل

مدیرکل دفتر جذب حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل از روند صعودی صدور جواز تاسیس و موافقت اصولی برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  قادر تقی زاده، مدیرکل دفتر جذب حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: در سال ۹۶ در سه حوزه اقتصادی ،صنعت معدن و تجارت ،جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ۴۰۸ مجوز سرمایه‌گذاری صادر شده بود که این مجوزها در سال ۹۷ به ۵۹۳ و درسال ۹۸ به ۸۴۴ مجوز رسیده است.

 او افزود: از مجموع ۵۹۳ مجوز صادره در سال ۹۷ تعداد۲۲۲ جواز تاسیس مربوط به حوزه صنعت و معدن و تجارت بوده که در سال ۹۸ این تعداد به ۴۳۲ جواز تاسیس افزایش پیدا کرده است.

تقی زاده گفت: مجوز صادره در حوزه جهاد کشاورزی نیز از ۳۲۹ مجوز در سال ۹۷ به ۳۴۶ مجوز در سال گذشته و تعداد موافقت اصولی صادره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از ۴۲ مجوز در سال ۹۷ به ۶۶ مجوز در سال ۹۸ افزایش پیدا کرده است.

  مدیرکل دفتر جذب حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل بیان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل با حضور نمایندگان  دستگاه‌های اجرایی هر هفته  ۲ جلسه کارشناسی تشکیل می‌دهد و مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری و  تامین زیر ساخت این طرح‌ها بررسی و مرتفع می کند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.