تکلیف پایگاه اورژانس هوایی بوشهر تعیین شود

استاندار بوشهر گفت: با توجه به موقعیت ویژه استان بوشهر، تکلیف ساخت پایگاه اورژانس هوایی بوشهر باید زودتر مشخص شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست بررسی پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر بیان کرد: با توجه به موقعیت ویژه استان و بروز حوادث غیرمترقبه، نیاز به حضور نیرو‌های امدادی در مناطق مختلف وجود دارد و به همین منظور باید پایگاه اورژانس هوایی به منظور استقرار بالگرد امدادی ساخته شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه زمین مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در نظر گرفته شده، دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان هزینه زمین را به اداره کل راه و شهرسازی بپردازد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی همین هفته تکلیف وضعیت زمین محل ساخت اورژانس هوایی و پرداخت هزینه به اداره کل راه و شهرسازی را مشخص کند.

گراوند عنوان کرد: همچنین به منظور تسریع در روند ساخت پایگاه اورژانس هوایی، دانشگاه علوم پزشکی نقشه آشیانه، مهمانسرا، سوله و سایر فضا‌های مورد نیاز را تهیه کند.

او با بیان اینکه از سرجمع اعتبارات استانی برای تسریع در تکمیل پایگاه اورژانس هوایی اعتبار اختصاص خواهیم داد، گفت: اگر امکانات پایگاه اورژانس هوایی در بوشهر فراهم شود کمک شایانی به مدیریت بحران خواهد کرد.

استاندار بوشهر بیان کرد: ادارات کل فرودگاه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری بوشهر نیازمندی‌های این پایگاه را تامین کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.