رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر تکواندو:

برای برگزاری تورنمنت‌های لغو شده برنامه‌هایی داریم

اشرف قنبری در مورد برگزاری مسابقات لغو شده تکواندو به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی را مطرح کرد.

برای برگزاری تورنمنت‌های لغو شده برنامه‌هایی داریمعلی اشرف قنبری رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد زمان برگزاری تورنمت‌های لغو شده عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اولین مسابقه مجازی را در قالب رقابت‌های مجازی پومسه را با حضور ۸۰۰ نفر برگزار کردیم که کلیه درآمد حاصل از مسابقات به خانواده‌های آسیب دیده اختصاص داده و در رزمایش شهید زمانی نیا برای خانواده‌های کم بضاعت صرف شد.  

مسابقات پومسه خیرخواهانه بود

وی افزود: نکته جالب مسابقات این است که همه شرکت کننده‌ها از جمله بازیکنان، داوران و مسئولان برگزاری بدون گرفتن حقوقی و با هدفی خیرخواهانه در این رقابت ها شرکت کردند.

برای برگزاری مسابقات لغو شده برنامه ریزی کرده ایم

قنبری ادامه داد: اگر ویروس کرونا ریشه کن شود مسابقات قهرمانی تکواندو در بخش خردسالان خرداد ماه برگزار می‌شود و بعد از آن هم سومین دوره مسابقات استعدادیابی نونهالان برگزار خواهد شد. سایر مسابقات مانند پومسه، قهرمانی کشور و... هم در مهر و آبان ماه برنامه ریزی نهایی اش را انجام خواهیم داد. اگر شرایط اجازه بدهد بعد مسابقات قهرمانی نوجوانان، مسابقات بین المللی بزرگسالان هم  برگزار می‌شود.

ممکن است بخش مبارزه ای تکواندو را به صورت مجازی برگزار کنیم

او  درباره امکان برگزاری مسابقات به صورت مجازی بیان کرد: اگر مسابقات پومسه کشور را نتوانیم به صورت عادی برگزار کنیم قطعا مجازی برگزار خواهد شد. در بخش مبارزه فعلا برنامه‌ای نداریم اگر شرایط ایجاب کند مطمئنا در این بخش هم خلاقیت ایجاد می‌کنیم و ممکن است طی برگزاری پیشنهادات در  این بخش هم اقداماتی انجام دهیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار