غرق شدن گردشگر بروجردی در گهر رود دورود

سرپرست جمعیت هلال احمر دورود از غرق شدن یک گردشگر در گهر رود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرپرست جمعیت هلال احمر دورود از غرق شدن یک گردشگر در گهر رود خبر داد.

مجید شمس اظهار کرد: گردشگر ۳۴ ساله بروجردی که به همراه چند گردشگر دیگر به دره نی‌گاه دورود رفته بود هنگام شنا در رودخانه وحشی و خروشان گهر رود وارد جریان تندآب روخانه شده و متاسفانه غرق می‌شود.

او ادامه داد: در پی تماس همراهان فرد غرق شده با مرکز EOC جمعیت هلال احمر، تیم غواصی و جستجو و نجات سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان دورود به محل حادثه اعزام می‌شود.

شمس اضافه کرد: عوامل تیم هلال احمر جسد فرد فوت شده را ۲۰ متر پایین‌تر از محل شنا یافته و با ایجاد کارگاه‌های فنی نجات از رودخانه خارج می‌کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر دورود افزود: جسد گردشگر فوت شده با همکاری اهالی روستای تی پس از چند ساعت حمل زمینی از دره نی‌گاه تا محل پارک خودرو‌ها حمل و در نهایت توسط آمبولانس شهرداری به دورود منتقل شد.

او  با اظهار تاسف از فوت این جوان و تسلیت به خانواده داغدار وی، از عموم شهروندان و گردشگران درخواست کرد به هیچ وجه در محیط‌های آبی پر خطر ازجمله رودخانه‌ها، دریاچه‌های طبیعی و مصنوعی و سد‌ها شنا نکند.

شمس خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰ غریق در حوزه استحفاظی شهرستان دورود داشته‌ایم که اکثر آن‌ها در رودخانه جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.