مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

تولید شمش فولاد از یک میلیون تُن فراتر رفت/ تحریم ها، خودباوری و توان داخلی را نمایان کرد

محمدی گفت: تولید شمش فولاد خوزستان در ۳ ماهه اول امسال به یک میلیون و ۲۴ هزار تن رسید و رکورد جدیدی ثبت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: تولید شمش فولاد در ۳ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۲۴ هزار تُن شمش رسید و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید نامگذاری شده، با تکیه بر توان داخلی در این شرکت محقق شد.

او تشدید تحریم‌های ظالمانه را فرصتی برای اعتماد به توان داخلی دانست و افزود: در سال‌های اخیر تشدید تحریم‌های ظالمانه، کشور را با مشکلات اقتصادی مواجه کرد.

محمدی خودباوری، تکیه بر توان داخلی و تامین از منابع داخل را از پیامد‌های مثبت تشدید تحریم‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: تولید با کیفیت و صادرات محور و ارزآوری از ویژگی‌های محصولات شرکت فولاد خوزستان است و بدون شک همه توان خود را بکار می‌گیریم که به اقتصاد بدون نفت کمک کنیم.

این مقام مسئول در ادامه به افتتاح کارخانه گندله سازی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: این کارخانه در مجموع با ظرفیت ۵ میلیون تُن گندله به دست توانمند متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده که در فاز اول با ظرفیت تولید ۲/۵ میلیون تن گندله در سال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل فولاد خوزستان هدف از راه‌اندازی این کارخانه را تکمیل زنجیره ارزش از معدن تا نورد عنوان کرد و اظهار داشت: شکست کرونا ویروس در گرو توکل به خدا و رعایت موارد بهداشتی است و اولویت مجموعه فولاد خوزستان حفظ سلامت جامعه و کارکنان بوده و هست و با توکل به خدا و پیروی از دستور العمل‌های بهداشتی، در آینده‌ای نزدیک کرونا را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.