احداث مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اجرای طرح شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران گفت: راستای اجرای طرح شتابا مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اجرای طرح «شتابا» شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران گفت: در راستای اجرای طرح شتابا مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد، افزود: استاندار سمنان به محرومان و اقشار کم‌درآمد نگاه ویژه‌ای دارد و باید از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای این طرح بهره‌گیری کرد.

او با تأکید بر اینکه طرح شتابا از ابتکارات استاندار سمنان است، افزود: وی با قبول حضانت چند کودک بی‌سرپرست و ایجاد کد بورسی برای ایتام، عملاً مسیر جدیدی را در مسیر حمایت و خدمات‌رسانی به ایتام آغاز کرد.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه در حال حاضر نمونه عملی و تجربه‌ی موفقی از اجرای این اقدام در استان سمنان موجود است، ابراز داشت: خوشبختانه پیشنهاد استاندار سمنان، به‌عنوان یک طرح ملی به هیئت دولت ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: عقیده داریم که کمیته امداد باید به‌منظور حمایت از ایتام و نیازمندان، استراتژی خود را از حمایتی به توانمندسازی فعال تغییر دهد.

او بابیان اینکه در اجرای این طرح، صرفاً ورود و ثبت‌نام مددجویان در بورس مدنظر نیست، ابراز کرد: تلاش بر آن است که مدیریت بازار بورس را برای مددجویان بر عهده بگیریم و بی‌شک این اقدام منشأ تحول خواهد شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار