پایان تعمیرات چهارهزار و ۵۴۴ واحد مسکونی در قصرشیرین

پرونده تعمیر واحد‌های آسیب دیده در شهرستان قصرشیرین خیلی زود بسته شد و در این راستا برخی واحد‌ها نیز از قبل زلزله مقاوم سازی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : عملیات تعمیر چهار هزار و ۵۴۴ واحد مسکونی شهری و روستایی که در زلزله‌های آبان سال ۹۶ و آذر ۹۷ آسیب دید، در این شهرستان پایان یافته است.

او گفت : از مجموع این واحد‌ها سه هزار و ۵۹۵ واحد شهری و ۹۴۹ واحد روستایی است که تسهیلات مقاوم سازی در اختیار آن‌ها قرار گرفت و مالکان این واحد‌ها توانستند تعمیرات آن‌ها را در یک پروسه زمانی کوتاه انجام دهند.

باسازی واحد‌های شهری و روستایی در ایستگاه آخر

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در جریان زلزله در مجموع ۹۶۰ واحد در شهر و روستای این شهرستان تخریب شد که تمامی واحد‌های تخریبی زلزله آبان ۹۶ روستایی تکمیل شده است.

تاتار گفت: در مجموع حجم پیشرفت بازسازی واحد‌های شهری که در زلزله سال‌های ۹۶ و ۹۷ آسیب دیدند ۸۵ درصد و در سطح روستا‌ها نیز ۹۸ درصد است.

او افزود: ۷۲۶ واحد شهری و روستایی که در زلزله‌های آبان ۹۶ و آذر ۹۷ تخریب شد، ساخته شده که از این تعداد ۳۲۲ واحد شهری و ۴۰۴ واحد روستایی است.

فرماندار قصرشیرین گفت: پی کنی ۸۰۳ واحد مسکونی شهری و روستایی قصرشیرین، پی سازی ۷۸۹ واحد، اسکلت سازی ۷۶۹ واحد، دیوار چینی ۷۳۴ واحد، سقف گذاری ۷۳۹ واحد و عملیات گچ و خاک برای ۸۰۰ واحد احداثی از مجموعه اقدام‌های انجام شده به منظور بازسازی واحد‌های مسکونی شهری و روستایی در قصرشیرین است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار