چند خبر از شهرستان های کرمانشاه

فرماندار سنقروکلیایی گفت : با اضافه شدن ۱۸۰ هکتار از اراضی زراعی دشت سطر به سامانه آبیاری نوین، این میزان به ۲۸۸۰ هکتار افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی گفت : در طول سال‌های اخیر به دلیل عدم راه اندازی تعدادی از ایستگاه‌های پمپاژ آبیاری قطره‌ای در دشت سطر، این سیستم در ۱۸۰ هکتار از این اراضی اجرا نشده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این مقدار با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال به شبکه آبیاری نوین مجهز شد.

او از حل مشکل آب شرب شهر سطر خبر داد و گفت : طی سال‌های اخیر شبکه آب شرب این شهر به دلیل فرسودگی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد نموده است.

مرتضوی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق استان مجوز حفر چاه جهت بهره برداری و تامین آب شرب این شهر و تحویل شبکه به اداره آب و فاضلاب شهرستان انجام و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

نقش تعزیرات حکومتی در مقابله با کالای قاچاق و کاهش تخلفات صنفی موثر است

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در بازدید از اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان به لزوم برخورد قانونی با احتکار و گرانفروشی تاکید کرد و افزود: با توجه به استقرار اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان خواستار جدیت هرچه بیشتر و تسریع در بررسی و صدور حکم تخلفات صنفی شد.

فرماندار هرسین گفت: فرمانداری و مجموعه شورای اداری شهرستان هرسین همکاری لازم را با اداره تعزیرات حکومتی در راستای برخورد و مقابله با متخلفان خواهند داشت.

او گفت: از دیگر مواردی که شاه آبادی بر اجرای آن تاکید بسیار داشت برخورد و مقابله با فروش لوازم خانگی قاچاق و کالای قاچاق بود.

شاه آبادی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت مردم، تخلفات مربوط به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا توسط اصناف باید در خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی شود.

اختصاص ۱۲میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی وانتقال آب روستای مارگیر

شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: از محل اعتبارات عشایری ۱۲میلیارد ریال برای ساماندهی وانتقال آب به روستای مارگیر اختصاص یافته است.

او گفت: برق رسانی، تسطیح و شن ریزی معابر به روستای مارگیر از توابع بخش مرکزی شهرستان ثلاث باباجانی بعداز زلزله انجام شده است.

حداکثر افزایش اجاره بهای مسکن در شهرستان صحنه ۲۰ درصد است

علیرضا حیدری فرماندار صحنه گفت : بر اساس تصمیم این ستاد، امسال مشاورین املاک صرفا مجاز هستند قرارداد‌های اجاره بها را حداکثر ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهند.

فرماندار صحنه افزود: هیچ یک از مشاوران املاک شهرستان حق انعقاد قراردادی خارج از این مصوبه را ندارند.

حیدری به تیم‌های نظارتی تشکیل شده در شهرستان دستور داد روزانه نظارت جدی را بر مشاورین املاک داشته باشند و درصورت تخلف و انعقاد قرارداد بیش از ۲۰ درصدی به تعزیرات حکومتی جهت برخورد قانونی معرفی نمایند.

او از مالکین واحد‌های استیجاری خواست رعایت حال مستاجرین رو داشته باشند و در این امر خداپسندانه مشارکت بیشتری نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.