سی‌ان‌ان: اقلیت‌ها در آمریکا بیشتر از سفیدپوستان قربانی کرونا شده‌اند

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد شمار سیاه‌پوستان و سرخ‌پوستان آمریکا که گرفتار ویروس کرونا شده‌اند پنج برابر بیش از سفیدپوستان این کشور است.

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گزارش داد موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا به صورت قابل توجهی در حال افزایش است. واقعیت این است که اقلیت‌ها در آمریکا بسیار شدیدتر از سفیدپوستان قربانی این بیماری شده‌اند.

این شبکه افزود: آماری که مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا منتشر کرده است نشان می‌دهد شمار سیاه‌پوستان و سرخ‌پوستان آمریکا که گرفتار ویروس کرونا شده‌اند پنج برابر بیش از سفیدپوستان این کشور است. آمار ابتلای لاتین‌تبار‌ها (افرادی که اصالتا از آمریکای جنوبی هستند) نیز چهار برابر بیشتر از سفیدپوستان آمریکا است. با این اوصاف مشخص می‌شود که اقلیت‌های قومی و نژادی و رنگین‌پوستان در آمریکا بیش از سفیدپوستان درگیر این بیماری شده‌اند.

سی‌ان‌ان  اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد احتمال جان باختن سیاه‌پوستان ۳۵ تا ۴۴ ساله در آمریکا ۱۰ برابر سفیدپوستان هم سن و سال خود است. این آمار بسیار ناراحت‌کننده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در این کشور از مرز دو میلیون و پانصد هزار نفر گذشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
تاریخ گذشته آمریکا در حال تکرار است یعنی همانطور که ساکنین قاره تازه کشف شده ی آمریکارا طی4ت5قرن که تعدادشان 95میلیون نفر بود نابود کردند امروز هم همان سفیدپوستان نژادپرست خودبرتربین با بهانه کوید19 آرام و بیصدا خیلی شیک و تمیز در حال از بین بردن نسل بومیان و سرخ پوستان باقیمانده هستند چرا؟ چون یک امریکائی شهیر نژادپرست گفته::یک سرخپوست و رنکین پوست خوب یک سرخ پوست و رنگین پوست مرده است تا برای اربابش دردسرساز نباشد.......این گفته تاریخی..... از نویسندگانی همچون "برتومه لاگاس و ارنست ماندل که تاریخ خونین آمریکا را از همان روزهای اول هجوم مهاجران اروپائی و کشتار و قتل و عام ها را نوشته اند معلوم میکند و نویسندگانی از این دست که تازه تمام واقعیات جاری و روزمره را ننوشته اند.............
آخرین اخبار