مجمع نمایندگان یک ظرفیت بزرگ برای پیگیری حل مشکلات است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مجمع نمایندگان استان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای پیگیری حل مشکلات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای پیگیری حل مشکلات و معضلات در سطح کلان کشور است که می‌تواند روند اتمام طرح‌های نیمه‌تمام را تسریع کنند.

او با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های عمرانی، اشتغال و اقتصادی افزود: می‌توان با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مختلف، برای جذب سرمایه گذار گام‌های بزرگی برداشت تا از این طریق مشکل بیکاری، افزایش تولید و صادرات را حل کرد.


بیشتر بخوانید: افزایش ۱۵ درصدی اعتبارات چهارمحال و بختیاری


عباسی اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای پیگیری حل مشکلات و معضلات استان در سطح کلان کشور است که می‌تواند روند اتمام طرح‌های نیمه تمام، تحقق توسعه پایدار و بهبود امکانات زیرساختی را برای ارتقای معشیت مردم تسریع کند.

او با تأکید بر اینکه مبنا قرار دادن اسناد بالاددستی تنها راه حل مشکلات چهارمحال و بختیاری به صورت ریشه‌ای است گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق این اسناد می‌تواند نقش مهمی ایفا کنند.

او در پایان افزود: نیاز است در راستای حل مشکلات پیش رو در تحقق شعال سال که همان جهش تولید است، نشستی در خصوص رفع مشکلات تولیدکنندگان با بانک‌های عامل و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار