فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری؛

بسیج دانش آموزی پایه و اساس همه اقشار است

سردار اکبری گفت: بسیج دانش آموزی پایه و اساس همه اقشار و محلی برای پرورش نیروی طراز انقلاب است.

سردار علی محمد اکبری در جلسه قرارگاه بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری که به صورت ارتباط تصویری با شهرستان‌های مختلف استان با تأکید بر فعالیت همه قرارگاه‌های فرعی ذیل سازمان بسیج دانش آموزی استان، به اهمیت بسیج دانش آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج دانش آموزی بعنوان پایه واساس هم اقشار است.

وی افزود: حدود ۴۰ هزار شهید فرهنگی ودانش آموز که بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز هستند، نشان گر نقش مهم این قشر در عرصه‌های مختلف جامعه است.

سردار اکبری اضافه کرد: معرفی شهید ظفر خالدی از استان چهارمحال و بختیاری بعنوان شهید شاخص کشور یک افتخار بزرگ برای استان است وباید در این راستا به منظور آشنایی عمومی با این شهید و الگوسازی برای همگان تلاش شود.

وی شهدای شاخص را الگوی جامعه دانست و گفت: شهید شاخص بعنوان الگو معرفی می‌شود لذا باید زوایای مختلف زندگی و سیره این شهدا را در یادواره‌های شهدا بعنوان جهاد تبیین، بیان کنیم.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری با تأکید بر اجرای یک برنامه ویژه شهید شاخص در همه مدارس، به منظور آشنایی دانش آموزان با الگوی زندگی شهدا، بیان داشت: برای پرورش نیروی طراز انقلاب، نیروی مؤمن و متدین، باید از بسیج دانش آموزی شروع کنیم.

کرم نظری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ارائه گزارشی از برنامه‌های این سازمان پرداخت و با اشاره به معرفی شهید ظفر خالدی از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شهید شاخص کشوری، گفت: یادواره شهدای شهدای دانش آموزی به صورت شهرستانی قبل از یادواره شهید شاخص در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: اکران فیلم آن دو، زنگ ایثار و مقاومت به نام زنگ ظفر درمدارس استان، اجرای طرح‌های سه گانه شهید عزیزاللهی در مدارس ابتدایی، طرح شهید بهنام محمدی در مدارس متوسطه اول و طرح شهید فهمیده در مدارس متوسطه دوم، برگزاری دوره‌های طرح ولایت، اردو‌های راهیان پیشرفت و طرح تشکیل محله اسلامی با رویکرد تحکیم پیوند بین دانش آموزان و مساجد در دستور کار سازمان بسیج دانش آموزی استان است.

نطری از فعالیت هیئت‌های اندیشه ورز در حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی استان خبرداد و بیان داشت: در قرارگاه جهادی علم و فناوری، ۱۹ طرح از سوی هیئت‌های اندیشه ورز دانش آموزی تهیه شده که بسیار ارزشمند می‌باشند.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ علمی پایا برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان، فعالیت قرارگاه جهاد تبیین، اجرای طرح شهید عجمیان و پویش یار مهربان به همراه پویش سبز علوی به منظور کاشت درخت به یادشهداء، از دیگر فعالیت‌های بسیج دانش آموزی در سطح استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.