برگزاری طرح ولایت فرماندهان بسیج دانش آموزی

دوره توانمندسازی فرماندهان بسیج دانش آموزی با عنوان طرح ولایت در شهرکرد برگزار شد.

دوره توانمندسازی فرماندهان بسیج دانش آموزی با عنوان طرح ولایت در شهرکرد برگزار شد و فرماندهان دانش آموزان پایگاه‌های بسیج شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در تالار لاله شهرکرد گرد هم آمدند.

حجت الاسلام حجت پناه رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری گفت: دانش آموزان امروز تربیت شده مکتب الهی در نظام جمهوری اسلامی هستند و دغدغه اصلی آن‌ها مقابله با جنگ نرم دشمنان است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ترفند دشمنان برای تطهیر سازی و تبدیل باطل و حق به هم افزود: جنگ نرم دشمنان امروز بسیار دقیق و حساب شده است، اما دانش آموزان تربیت شده در نظام جمهوری اسلامی به دنبال اجرای جهاد تبیین در مدارس هستند.

حجت پناه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه برای روشنگری افکار عمومی اضافه کرد: دشمنان امروز ذهن و باور‌های نسل جوان را بیش از پیش با شبهه افکنی و تحریف واقعیت هدفگذاری کرده و این جنگ شناختی حساب شده‌ای است که برای خنثی سازی آن جهاد تببین لازم است.

وی ادامه داد: فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند و باید برای روشن سازی حقایق و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان فراوان مطالعه کنند تا بتوانند پاسخگوی مسائل باشند.

حجت پناه گفت: انقلابی که با اتصال به اهل بیت (ع) به ثمر نشسته است از همین طریق هم پیش می‌رود و باید متوسل به ریسمان الهی شد تا این نهضت پیش رود.

وی افزود: ذهن جوانان و نوجوانانی که دشمنان روی آن کار کرده فقط با توسل به اهل بیت (ع) و گره زدن دل‌ها به شهدا می‌توان این قشر را به راه اصلی هدایت و نسل شیفته خدمت، شهید و شهادت تربیت کرد.
شرکت کنندگان این دوره با اقتصاد مقاومتی، فناوری، جهاد تبیین، راه‌های اقناع سازی و شبهه زدایی دینی آشنا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار