احداث پروژه های عمرانی فردوس باید در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت در احداث پروژه های عمرانی فردوس باید مورد توجه مسئولین استانی و شهرستانی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه  در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه های عمرانی  شهرستان فردوس گفت: در هر پروژه ‌ای باید آینده‌نگری شود و فرماندار بعنوان نماینده دولت باید برای رفع مشکلات و موانع  احداث و بهره برداری پروژهای عمرانی تلاش کند.

او با اشارهب ه اینکه احداث دانشگاه علوم پزشکی فردوس  یکی از پروژه های عمرانی مهم این شهرستان است افزود: با احداث و بهره برداری این پروژه تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شرق کشور رخ خواهد داد.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: باند فعلی امداد و نجات یکی از طرح‌هایی است که با توجه به ظرفیت بالای شهرستان فردوس از اول باید بعنوان باند استاندارد پروازهای سنگین طراحی می‌شد.


بیشتر بخوانید


او  همچنین گفت: مسئولان باید در زمینه گسترش و احداث مخازن افزایشی قنات بلده اقدام کنند تا بشود از این میراث گرانبها بهره‌برداری شایسته‌تری داشت.

 نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید یک بسته کامل از حوزه های کشاورزی، گردشگری، بهینه‌سازی مصرف آب و احداث اقامتگاه‌های تفریحی شکل گیرد تا بتوان از طریق وزارت‌خانه‌های مرتبط اخذ اعتبار کرد. 

حجت الاسلام نصیرایی گفت: فردوس شهری برای گردشگری و هدفی جدی برای سفر باید مورد توجه وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی قرار گیرد و در همین راستا از مسئولان عالی کشوری برای بازدید از این شهرستان دعوت خواهم کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استفاده از ظرفیت فضای سبز باغشهر اسلامیه و باغستان برای رشد زیرساخت‌های صنعت توریسم تاکید کرد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ضمن قدردانی از معتمدیان استاندار خراسان جنوبی برای هماهنگی سفر مقامات کشوری بهاین استان  افزود: در سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان مقرر شد اعتبار چشمگیری برای راه آهن فردوس و تسریع در تکمیل باند دوم جاده فردوس_ بجستان اختصاص یابد که امیدوارم اقای استاندار گزارش آن را به مردم ارائه نمایند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار