فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

نیروی دریایی سپاه با قاچاق‌های سازمان یافته قاطعانه برخورد می‌کند

سردار زیرراهی گفت: با همکاری مرزبانی و برای حمایت از تولید داخل، قاطعانه با قاچاق‌های سازمان یافته مقابله می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار رمضان زیرراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در جلسه شورای ستادی مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: نظام ما در مقابل تهدیدهای دشمنان به خصوص استکبار و آمریکای جنایتکار با توکل بر خدا، ایمان، ولایتمداری، روحیه شهادت‌طلبی همواره پیروز بوده و خواهد بود.

او افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره برای ضربه به نظام اسلامی آماده هستند،اما نیرو‌های مسلح ما در مقابل آنان مانند سدی پولادین ایستاده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اینکه اقتدار نظام ما باعث شده که دشمنان، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ابرقدرت منطقه‌ای بشناسند، تاکید کرد: مرزبانان و سایر نیرو‌های مسلح باید مراقب تهدیدهای دشمنان باشند و با اشراف اطلاعاتی امنیت مطلوب موجود را افزایش دهند.

زیراهی با تأکید بر توسعه تعامل و همکاری برای تامین امنیت صیادان، تجار و دریانوردان، بیان کرد: باید مبارزه با قاچاق‌های سازمان‌یافته و باند‌های مواد مخدر با جدیت بیشتر صورت گیرد و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه آماده است که با همکاری مرزبانی نیروی انتظامی، به منظور حمایت از تولید داخلی با قاچاقچیان قاطعانه برخورد کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امنیت، زیربنای اصلی همه امور جامعه است، بیان کرد: تامین امنیت در مرز‌ها حساس‌تر است و باید تعامل سازنده با مردم و مرزنشینان افزایش یابد.

زیراهی  امنیت روانی را مهم‌تر از امنیت فیزیکی دانست و گفت: باید با تعامل سازنده با رسانه‌ها امنیت روانی در جامعه ایجاد شود.

او تلاش مرزبانان را در مرز‌های جمهوری اسلامی در دریا و خشکی قابل تحسین خواند و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای توقف اهداف ما تحرکات زیادی انجام داده‌اند، اما با اقتدار نیرو‌های مسلح، مردم ولایی و رهبری فرمانده معظم کل قوا نقشه آنان خنثی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.