آمادگی نیروی انتظامی زنجان برای همکاری با اوقاف

فرمانده انتظامی استان زنجان از آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با اوقاف خبر داد.

آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با اوقافبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در دیدار با مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: وقف سنت حسنه الهی است که مورد تبلیغ گذشتگان بوده است و این امر باید در جامعه امروزی نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان نسبت به جغرافیای خود دارای موقوفات بسیاری است، اضافه کرد: نرخ وقف در استان زنجان بالاست.

او  با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با اوقاف در نقاط مختلف استان گفت: با توجه به اینکه وقف سنت حسنه است در همین راستا نیروی انتظامی آماده همکاری با اوقاف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز با اشاره به اقدامات اوقاف در زمینه سرمایه‌گذاری بیان کرد: در همین راستا آماده همکاری با مردم هستیم  اخیرا هم  یک مورد در ابهر با ۲۲ هکتار برای کاشت گل محمدی مراجعه کرده و همکاری لازم انجام شده است.

او با اشاره به اینکه گا‌ها اوقاف به صورت مستقیم مشارکت کرده و گا‌ها نیز سرمایه گذار ورود پیدا کرده تصریح کرد: در همین راستا در طارم در روستای ته دره طرحی با ۴۰۰ هکتار درخت زیتون اجرایی خواهد شد.

کرمی همچنین از آمادگی برای همکاری در مسائل فرهنگی و قرآنی با نیروی انتظامی خبر داد و گفت: اوقاف آماده همکاری در حوزه تحکیم خانواده و همچنین سایر مسائل فرهنگی است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.