هیات والیبال استان اصفهان در جایگاه دوم کشور

مدیر روابط عمومی هیات والیبال استان اصفهان گفت:با توجه به بررسی و ارزیابی عملکرد هیئت والیبال استان اصفهان در سال ۱۳۹۸ توسط فدراسیون محترم والیبال جمهوری اسلامی ایران ، این هیات در بین ۳۲ استان کشور رتبه دوم را کسب نموده است.

نهال نوروزی، مدیر روابط عمومی هیات والیبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: با توجه به بررسی و ارزیابی عملکرد هیات والیبال استان اصفهان در سال ۱۳۹۸ توسط فدراسیون محترم والیبال جمهوری اسلامی ایران ، این هیئت در بین ۳۲ استان کشور رتبه دوم را کسب نموده است. این مهم مرهون تلاش ، تدبیر و برنامه ریزی مناسب و دقیق ریاست محترم هیئت والیبال استان ، نایب رئیس محترم و کادر اجرایی ،کمیته ها مربیان،داوران ، بازیکنان و روسای هیئت های شهرستان های استان اصفهان بوده است. کسب این رتبه را به تمام افراد زحمت کش و جامعه والیبال استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

نوروزی مهمترین فعالیت های این هیات را اینگونه برشمرد:در سال گذشته در بخش بانوان در رده‌های نونهالان، نوجوانان و امید قهرمان و نایب قهرمان کشور شدیم. در بخش زنان با تیم‌های ذوب آهن و باریچ اسانس کاشان در لیگ برتر حضور داشتیم و تیم ذوب و ریخته گری در دسته یک، که در سال جدید مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کرد و در بخش مردان نیز تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر و صنعت فرش حداد و و فرش گل نقش آران و بیدگل در دسته یک حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار