استقبال از همایش عفاف و حجاب در ساوه

با وجود محدودیت های کرونایی همایش عفاف و حجاب با حضور گسترده بانوان در ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با وجود محدودیت های کرونایی و اجرای فاصله اجتماعی و محدودیت سالن، همایش عفاف و حجاب با حضور گسترده بانوان در ساوه برگزار شد و بانوان محجبه زیادی در این همایش شرکت کردند.

استقبال از همایش عفاف و حجاب در ساوه

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این همایش  گفت: عفاف و حجاب را باید مادران در بین خانواده ها، معلمین در مدارس و هیات‌های مذهبی در جامعه ترویج و تقویت کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: مادران، معلمین و هیات‌های مذهبی باید عرصه را با حضور برنامه ریزی برای مصداق‌های بدحجابی تنگ و زن مسلمان انقلابی مانع توطئه شوم دشمنان در ابتذال بانوان جامعه شوند.

او با قدردانی از بانوان عرصه مبارزه با کرونا اضافه کرد: همدلی و مشارکت آحاد مردم در لبیک به فرمان رهبری نشانه‌ی عشق و ارادت مردم به نظام اسلامی و ائمه اطهار است.

امام جمعه ساوه بیان کرد: شیوع کرونا در غرب توام با غارت فروشگاه‌ها و نا امیدی مردم بود، اما فرهنگ والای مردم نوعدوست کشورمان با رزمایش مومنانه دنیا را مبهوت انسجام و وحدت خود کردند.

وصیت نامه سردار سلیمانی باید در جامعه نهادینه شود

او نهادینه کردن ابعاد وصیت نامه‌ی سردار سلیمانی در جامعه را امری ضروری دانست و ادامه داد: عفاف و حجاب را باید مادران درربین خانواده ها، معلمین در مدارس و هیات مذهبی در جامعه ترویج و تقویت کنند و عرصه را با حضور برنامه ریزی برای مصداق‌های بدحجابی تنگ و زن مسلمان انقلابی مانع توطئه شوم دشمنان در ابتذال بانوان جامعه شوند

حجت لاسلام حسینی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی در غالب طرح‌ها و بیانیه‌های مختلف داخلی و خارجی تصریح کرد: عده‌ای قصد دارند، پس از ناکام ماندن در ایجاد اختلاف با ویروس کرونا، با طرح جدید تابستان داغ، نقشه‌های شوم استکبار را در کشور عملیاتی کنند، اما بصیرت انقلابی ملت ما، منجر داغ کردن گوش‌های آنان خواهد شد.

در پایان این مراسم مسئولان از بانوان جهادگر در عرصه مبارزه با کرونا با اهدا لوح قدردانی کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.