صنوف منطقه آزاد ماکو برای دریافت تسهیلات حمایتی در سامانه کارا ثبت‌نام کنند

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:صنوف آسیب دیده از ویروس کرونا در منطقه آزاد ماکو برای دریافت تسهیلات حمایتی در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

علی قنبری مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: با توجه به تسری و تعمیم حمایت‌های مصوب هیئت دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و سایر مراجع تصمیم‌گیری مربوطه به دارندگان مجوز فعالیت اقتصادی و شاغلان در مناطق آزاد و ویژه کلیه دارندگان پروانه کسب و مجوز فعالیت اقتصادی از سازمان منطقه آزاد ماکو، کلیه واجدین شرایط که دارای پروانه کسب و مجوز فعالیت اقتصادی از سازمان منطقه آزاد ماکو هستند به منظور ثبت نام اولیه تسهیلات صنوف آسیب پذیر از کرونا لطفاً به سایت کارا مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید.

علی قنبری در توضیح چگونگی بهره مندی مشمولات تسهیلات اظهار کرد: چگونگی بهره مندی مشمولان از تسهیلات ویژه‌ای کسب و کار‌های زیان دیده از ویروس کرونا از طریق سامانه کارا https://corona-kara.mcls.gov.ir قابل دریافت و مشاهده می‌باشد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: ثبت نام در سامانه به معنای تایید درخواست و پرداخت تسهیلات نمی‌باشد و درخواست‌ها پس از بررسی‌های مقتضی در صورت تایید از طریق سامانه کار را به اطلاع صنوف محترم خواهد رسید.

 قنبری گفت: میزان تسهیلات به ازای هر نفر شاغل دارای لیست بیمه از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان بر مبنای دایر یا غیردایر بودن کسب و کار و بازپرداخت ۲۴ ماهه با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت اقساط ابتدای مهر سال جاری عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.