تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت

استاندار بوشهر گفت: تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر از واجبات حوزه درمان استان است و تکمیل آن به کمک ویژه وزارت بهداشت نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی این مقابله با کرونا در بوشهر با قدردانی از کادر درمان و همراهی مردم برای مقابله با کرونا بیان کرد: طبق نسخه توصیه شده وزارت بهداشت، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بهترین راه مقابله با کرونا است و این توصیه‌ها منجر به کاهش میزان ابتلا و فوتی‌ها در استان می‌شود.

او افزود: در استان اقدام‌های مطلوبی برای مقابله با کرونا صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به پویش فعالان اقتصادی، تعطیلی بازار‌ها به صورت خودجوش در مرحله نخست شیوع کرونا، پویش‌های فرهنگی مختلف از جمله برگزاری همایش با ماسک لبخند بزن بوشهر، نذر ماسک و همراهی خوب مردم و تلاش شبانه روزی کادر درمان اشاره کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به شرایط و امکانات درمانی استان گفت: ضمن قدردانی از تلاش و توجه وزیر و معاونان وزارت بهداشت به خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر، انتظار داریم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اعتبار اختصاص دهند تا مهر امسال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

گراوند عنوان کرد: با توجه به اینکه مرکز استان تنها یک بیمارستان دولتی دارد بنابراین تسریع در تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای که هم اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت دارد، ضروری است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ساخت این بیمارستان در مهر سال ۹۶ به همت دولت تدبیر و امید با همه گرفتاری‌ها و تحریم‌ها آغاز شد که اقدام بزرگ دولت به در استان شمار می‌رود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر از واجبات حوزه درمان استان بوشهر به شمار می‌رود و تکمیل آن نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت است.

گراوند افزود: اکنون در حوزه مقابله با کرونا، رویکردمان نظارت جدی و سختگیرانه بر رعایت شیوه‎نامه‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف است زیرا بزرگترین خدمت به نظام سلامت کشور، رعایت همین شیوه‎‌نامه‌هاست.

او درباره فعالیت برخی صنوف از جمله آرایشگاه‌های زنانه نیز گفت: آرایشگاه‌های زنانه در شرایطی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و با تایید دانشگاه علوم پزشکی و تعهد لازم به دانشگاه مبنی بر رعایت ضوابط بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.