جنگل‌های دمچنار بویراحمد همچنان در آتش می‌سوزد

ریس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد گفت: آتش سوزی گسترده جنگل‌ها و مراتع منطقه دمچنار شهرستان بویراحمد پس از دو مرحله مهار همچنان ادامه دارد.

جنگل‌های دمچنار بویراحمد همچنان در آتش می‌سوزدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، عباس حسن زاده ریس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این آتش سوزی از روز شنبه ۲۱ تیرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: آتش سوزی در دو مرحله مهار شد، اما مجددا شعله ور شد.

وی اضافه کرد: این آتش سوزی یک مرحله در ساعت ۴ بامداد امروز مهار شد و از ساعت ۹ صبح امروز مجددا شروع شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه آتش سوزی گسترده است، بیان کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا و بویراحمد و بخش کبگیان در منطقه حضور دارند و در تلاش برای مهار آتش سوزی هستند، اما نیرو‌های اداری از عهده آتش بر نمی‌آیند.

حسن زاده از نیرو‌های مردمی کمک خواست و ادامه داد: با توجه به پوشش جنگلی و مرتعی متراکم منطقه، تپه ماهوری بودن منطقه و چرا نداشتن دام در منطقه کنترل آتش سخت است و از مردم انتظار کمک داریم.

گفتنی است علت آتش سوزی خطای انسانی است و میزان خسارات وارده هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۲۲:۱۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
تمام موارد اتش سوزی عمدی هستند ودشمنان دارند حرث و نسل این کشور را به اتش می کشند.اینها دشمن این مملکت و یاعوامل سرسپرده دشمنان این مملکت هسنند و تنها راه جلوگیری فقط و فقط اعدام کردن آنها هست