آغاز طرح تابستانه فهما در استان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانه فهما در استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانه فهما در قالب مجازی و حضوری در استان آغاز شد.
 
دولت آبادی افزود: طرح اوقات فراغت با عنوان (تابستانه فهما) در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی هر منطقه به صورت مجازی و حضوری در حال برگزاری است.

او بیان کرد: این طرح با هدف تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد در حال برگزاری بوده که مخاطبین در سه شبستان هنر، شبستان فرهنگ و شبستان نوآوری و ۱۲ رواق طراحی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir نسبت به ثبت برنامه‌های خود در طرح تابستانه فهما اقدام کنند.
 
دولت آبادی گفت: در شبستان فرهنگ با رویکرد قرآنی بخش‌های نور، کتاب، رسانه، همدلی و دانش در قالب کلاس، همایش، نشست، محفل، حلقه، بازدید، مسابقه، نمایشگاه، شبکه‌های مجازی: ظرفیت‌ها تعریف شده و در شبستان نوآوری دو رواق کارآفرینی و فناوری پیش بینی شده است.
 
او افزود: در شبستان هنر سرود، نمایش، فیلم، قلم و ترنج از جمله بخش‌هایی است که برای استفاده عموم در این سامانه بارگذاری شده است.

او گفت: با توجه به اهمیت طرح اوقات فراغت از یک سو و ضرورت توجه به فعالیت‌های فرهنگی در ایام کرونا از سوی دیگر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برترین کانون‌های هر شهرستان حمایت مالی و تجهیزاتی خواهد شد.
 
دولت آبادی بیان کرد: از جمله جوایز پیش بینی شده برای هر شهرستان می‌توان به اهدای میز فوتبال دستی برای کانون برگزیده هر شهرستان و حمایت‌های مادی و فرهنگی (از جمله کتاب) از کانون‌های فعال هر شهرستان می‌توان اشاره کرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.