۸ مقام ملی برای فرهنگیان و دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی

۵ فرهنگی و ۳ دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی در بیستمین پرسش مهر رتبه برتر ملی کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در بیستمین دوره پرسش مهر ریاست جمهور که با ارائه آثار فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌ها از سراسر کشور برگزار شد ۸ مقام ملی به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

بهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش فرهنگیان ایمان قنبری در بخش فیلم کوتاه داستانی از دبستان فرهنگیان دهدشت رتبه اول، سهیلا باقر زاده، شهین کریمی، فاطمه زبیدی در بخش سرود تلفیقی از دبیرستان ام البنین گچساران رتبه سوم و محمد شاکری در بخش هنر‌های تجسمی از کانون فرهنگی تربیتی بهمئی رتبه سوم را کسب کردند.

ملک حسینی افزود: احمد اشرافی فرد از دبیرستان شاهد دهدشت رتبه اول رشته وبلاگ، فروغ فولادی وند از دبیرستان کوثر گچساران رتبه دوم در رشته وبلاگ و فاطمه فریدونی از هنرستان هنر‌های زیبای یاسوج در هنر‌های تجسمی رتبه سوم کشور را کسب کردند.

او بیان کرد: ۳۰۰ اثر از شهرستان‌ها ومناطق به دبیرخانه استان ارسال شد که ۴۱ اثر برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.

هادی زارع پور مدیر کل آموزش وپرورش استان هم گفت:۶۷ هزار و ۲۳۴ نفر از فرهنگیان ودانش آموزان در استان در این فراخوان شرکت کردند.

زارع پور افزود: براساس تفاهم نامه ۲۵ هزار نفر سهمیه استان بود که بیش از ۲/۵ برابر شرکت کردند.

او بیان کرد: در این فراخوان با موضوع، رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان سؤال کردند: "آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.