رضوانی: چیریچ را در تیم ملی واترپلو حفظ می‌کنیم

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فدراسیون خواهان حفظ چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو است و او به طور حتم در ایران می‌ماند.

رضوانی: چیریچ در تیم ملی واترپلو باقی می‌ماندمحسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: چیریچ سرمربی تیم ملی اتفاق بزرگی را برای واترپلوی ایران رقم زده است. مطمئن باشید که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو  ۱۰۰ درصد به دنبال حفظ این مربی بزرگ است.

او گفت: الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو، ایران را کشور خودش می‌داند. چیریچ به شدت منتظر است که دوباره پس از عادی شدن شرایط بیماری کرونا به ایران برگردد و در کنار تیم ملی حضور پیدا کند.

رضوانی اظهار کرد: چیریچ با وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو و نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو در ارتباط است و به تمرینات ملی پوشان نظارت دارد.

رئیس فدراسیون شنا درباره درگذشت پدر واترپلو ایران عنوان کرد: قطعا گروسی پیشکسوت فقید واترپلو را باید به عنوان  پدر شنا و واترپولو ایران دانست. گروسی مربی ۳ نسل از واترپولوی ایران و همچنین مربی من هم بود. گروسی به گردن ورزش ایران حق دارد. درگذشت این پیشکسوت غم بزرگی را برای جامعه شنا، شیرجه و واترپلو به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار