همایش مجازی تجلیل از کارآفرینان استان سمنان برگزار می‌شود

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» به مناسبت ششم مرداد ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان و خیران اشتغال استان سمنان» به مناسبت ششم مرداد ماه، روز کارآفرینی و هفته مهارت به صورت همزمان در اداره کل کمیته امداد و ادارات شهرستان‌ها از طریق ویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: الگوبرداری سایر افراد از کارآفرینان از اهداف این همایش است چرا که رونق وافزایش کارآفرینی در جامعه منجر به افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می‌شود.

او تصریح کرد: در سال گذشته ۲۶۶۶ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان و کارآفرینان عرصه اشتغال با اعتبار ۷۶ میلیاردو ۷۴۱ میلیون تومان ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان محور‌های همایش را تجلیل از کارآفرینان برتر استان سمنان، خیرین حوزه اشتغال و عقد تفاهم نامه با اداره کل فنی وحرفه‌ای استان سمنان برشمرد و ابراز داشت: تقدیر از کارآفرینان نقطه عطفی برای ورود جوانان باانگیزه به عرصه اشتغال خواهد بود.

محسن مسعودیان راد از پیش بینی ۳۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.