مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی:

حکم استیناف را برای تکرار بازی استقلال و پارس قبول نداریم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: حکم استیناف را برای تکرار بازی استقلال و پارس جنوبی جم قبول نداریم اما به احترام قانون از این حکم تمکین می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از ورزش سه، بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی درباره حکم استیناف مبنی بر تکرار دیدار با استقلال در روز دوشنبه، بیان کرد: ما به احترام قانون و مسئولان فدراسیون فوتبال از این حکم تمکین می‌کنیم، اما آن را قبول نداریم و اصرار داریم که حق با تیم ما بوده است.

او ادامه داد: در این ماجرا اعتقاد ما بر این است افرادی که اطلاعات کافی داشتند، کمک نکردند. استقلال باید به جم سفر می‌کرد و مستندات موجود نیز همین مساله را نشان می‌دهد. آن‌ها برای سفر نکردن به جم هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداشتند و ما اسنادی در اختیارمان بود که همه این موضوعات را نشان می‌داد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی همچنین گفت: نه کمیته استیناف صحبت‌های ما را شنید و نه کمیته انضباطی در این ماجرا از ما دعوتی به عمل آورد. کمیته انضباطی بدون اینکه اسناد و مدارک ما را بگیرد و فرصت بدهد تا از خودمان دفاع کنیم به سرعت حکم داد و استیناف هم فقط برخی اسناد را از ما گرفت و فکر می‌کنم خیلی بررسی دقیقی هم انجام نشده است.

رضاییان عنوان کرد: همان طور که گفتم ما از قانون تمکین می‌کنیم، اما هرگز این حکم را قبول نداریم. فقط به احترام قوانین فوتبال مقابل استقلال حاضر می‌شویم.

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران که قرار بود ۱۵ تیر در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود به دلیل ابتلای ۲۵ درصد از اعضای تیم استقلال تهران، لغو شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره دیدار برگزار نشده پارس جنوبی و استقلال را صادر کرد و رای به تکرار این بازی داد.

این دیدار فردا (دوشنبه۶ مرداد) ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.