فکری: جایگاهمان را با کسب پیروزی برابر فولاد سر و سامان می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم ۳ امتیاز بازی با تیم فولاد را بگیریم تا جایگاه خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهیم.

فکری: جایگاهمان را با کسب پیروزی برابر فولاد سروسامان می‌دهیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی این تیم برابر تیم فولاد خوزستان  اظهار کرد: ابتدا از بازیکنان تیم خود تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی می‌کنند. بازی‌های لیگ برتر  این روز‌ها سنگین و با فاصله کم برگزار می‌شود. با توجه به اینکه بازیکنان زیادی به علت مصدومیت نداریم، اما امیدوارم بتوانیم  در چند بازی پیش رو  امتیازات لازم را بگیریم و جایگاه تیم را محکم‌تر کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم در بازی فردا بازنده نباشیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم و جایگاه خودمان را در جدول رده بندی سر و سامان بدهیم، نگرانی درباره سنگینی بازی‌ها و فاصله کم دیدار‌ها داریم،  چرا که تعدادی از بازیکنان ما آسیب دیده اند.  

فکری درباره ارزیابی اش از نتایج ۵ بازی قبل  تیم نساجی مازندران گفت: به هر حال قبل از اینکه من به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران باشم  این تیم یکی از شانس‌های سقوط بود، اما خوشبختانه اکنون  با تلاش دوستان جایگاه خوبی در جدول رده بندی داریم و باید بدانیم وقتی از استقلال و نفت آبادن تساوی می‌گیریم، یعنی تیم خوب عمل کرده است.

تیم نساجی مازندران افت نکرده است 

سرمربی تیم نساجی بیان کرد:  البته باید قبول کنیم که توقع‌ها بالا رفته است. به هر حال  بازیکنان ما خوب بازی می‌کنند و از ۳ تساوی اخیر ۲ بازی در خانه و یک دیدار خارج از خانه بوده و این موضوع نشان می‌دهد که تیم ما  افت نکرده است. ما  برابر  تیم‌های بزرگی همانند استقلال و نفت آبادان مساوی کردیم و از بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدواریم در ۵ بازی باقیمانده بازنده نباشیم و بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم.

کار سختی  برابر تیم مدعی فولاد داریم  

فکری درباره اینکه تیم فولاد با تاکتیک بسته بازی می‌کند، گفت: از شانس خوب یا بد من است از زمانی که به نساجی آمدم ۱۰ بازی برابر تیم‌های مدعی قهرمانی و کسب سهیمه داشتیم. به هر حال بازی ماشین‌سازی و ذوب آهن در واقع بازی با تیم‌های بود که خطر سقوط را احساس می‌کردند. علاوه بر این  فولاد یکی از تیم‌های خوب و مدعی گرفتن سهمیه است، به همین دلیل کار ما را سخت می‌کند.

فکری: جایگاهمان را با کسب پیروزی برابر فولاد سروسامان می‌دهیم

در بازی های حساس نمی توانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم 

سرمربی نساجی مازندران در پایان درباره اینکه بعد از حضور شما ۴ بازیکن امید‌ها به تیم اضافه شدند، اما در بازی شاهد استفاده از بازیکن جوانان نبودیم، گفت: به هر حال ۴ بازیکن از سه‌شنبه هفته گذشته اضافه شدند و خیلی از کار‌های تاکتیکی و فنی زمان می‌خواهد تا متوجه کار بشوند و در بازی‌های حساس اگر از جوانان استفاده کنیم شاید آن‌ها را از دست بدهیم، البته معین قربانی و امیرخانی در ترکیب ۲۰ نفره تیم در بازی قبلی بودند و بازیکنانی مثل ناصر رضایی، خطیر و شیرخانی در دیدار‌های قبلی از آن‌ها استفاده کردیم و امیدواریم در بازی‌های آینده از آن‌ها استفاده کنیم.

او درباره بازی فردا با توجه به مصدومیت ۲ بازیکن این تیم اظهار کرد: علی شجاعی به بازی فردا نمی‌رسد، اما درباره "میری" باید ببینم شرایط چگونه می‌شود.  با توجه به اینکه تیم شکل و شخصیت خوبی گرفته از سایر بازیکنان به جای مصدومان  استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار