بیش از هزار و ۸۰۰ داوطلب بوشهری در آزمون دکتری شرکت می‌کنند

نماینده سازمان سنجش در استان بوشهر گفت: هزار و ۸۶۱ داوطلب از این استان پنجشنبه در آزمون دکتری شرکت خواهند کرد.

علی پاکیزه نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: آزمون دکتری سال ۹۹ طبق اعلام سازمان سنجش، از ساعت ۸ پنجشنبه ۹ مرداد در ۶۰ شهرستان کشور آغاز خواهد شد که در استان بوشهر این آزمون در دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: کارت شرکت در آزمون هم از امروز بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر، با اشاره به رعایت اصول بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: طبق اعلام سازمان سنجش باید فاصله صندلی‌ها باید یک متر و ۲۰ سانتیمتر باشد، اما از آنجا که صندلی‌های حوزه امتحانی ما به فاصله یک مترثابت است، بنابراین ما یک صندلی را فاصله قرار می‌دهیم و در حقیقت فاصله صندلی داوطلبان ۲ متر می‌شود.

پاکیزه از داوطلبان تاکید کرد: داوطلبان هنگام ورود به حوزه امتحانی باید ماسک بزنند و از آوردن وسایل اضافی مانند گوشی تلفن همراه و کیف خودداری کنند. همچنین یک ساعت پیش از شروع آزمون حاضر باشند تا به راحتی محل آزمون و شماره صندلی خود را پیدا کنند.

او از خانواده‌ها نیز خواست همراه فرزندانشان نیایند تا از ایجاد تجمع جلوگیری شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.