هراس از حمله حزب‌الله در جبهه صهیونیست‌ها ادامه دارد

ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از حمله حزب‌الله، نیرو‌های خود را همچنان در حالت آماده باش قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به اذعان یک رسانه صهیونیستی برغم فروکش کردن تنش‌های مرزی روز گذشته میان لبنان و فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات حزب الله نیرو‌های خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

روزنامه جروزالم پست گزارش داد اگرچه درگیری مرزی عصر دوشنبه، که صهیونیست‌ها آن را حادثه امنیتی بزرگ نامیدند، پایان یافته، اما ارتش رژیم صهیونیست وضعیت آماده باش خود را حفظ کرده است.

بنا به نوشته این رسانه صهیونیستی، تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی همچنان بالاست و ارتش نگران است که حزب الله علیه رژیم صهیونیستی حمله دیگری صورت دهد. ارتش رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین مستقر در مرز لبنان و نیز جنگنده‌های نیروی هوایی را همچنان در حالت آماده باش قرار داده است.

عصر روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ به اراضی اشغالی را داشته، که تلاش آن‌ها از سوی ارتش اسرائیل ناکام گذاشته شد. با این حال جنبش حزب الله طی بیانیه‌ای ادعا‌های صهیونیست‌ها را در خصوص وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان را رد و تاکید کرد هنوز هیچ اقدامی علیه این رژیم صورت نداده است.

تنش‌های میان حزب الله و رژیم صهیونیستی، در پی به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان این جنبش در سوریه در پی تجاوز هوایی جنگنده‌های اسرائیل بالا گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار