کمک ۸۸۰ میلیون ریالی خیران به کانون هموفیلی خراسان جنوبی

خیران از ابتدای امسال بیش از ۸۸۰ میلیون ریال به کانون هموفیلی استان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، دکتر ضیائی ، مدیرکانون هموفیلی ایران شعبه خراسان جنوبی گفت: امسال بیش از ۸۸۰ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال کمک از سوی خیران به صورت نقدی و غیرنقدی به این کانون اهدا شد که از این مقدار، بیش از ۷۵۴ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال کمک به صورت غیرنقدی و ۱۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت نقدی بوده است.

او با بیان اینکه خدمات مختلفی از سوی این کانون برای بیماران هموفیلی استان ومخصوصا روستائیان انجام شده است، افزود: با کمک‌های خیران، سبد‌های غذایی، بسته‌های بهداشتی و کمک‌های نقدی به این بیماران اهدا شده تا با مراقبت بیشتر بتوانند این شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا را پشت سر بگذارند.


بیشتر بخوانید

وجود ۱۶۰ بیمار هموفیلی در خراسان جنوبی


دکتر ضیائی با بیان اینکه کارگاه خیاطی زیرنظر این کانون فعالیت داشته که با تغییر کاربری هم اکنون تولید ماسک و گان را انجام میدهد، گفت: این کارگاه با هدف ایجاد اشتغال وکمک به اشتغالزایی و کسب درآمد بیماران هموفیلی ایجاد شده که قرار است گسترش یابد.

مدیرکانون هموفیلی ایران شعبه خراسان جنوبی از خیران خواست کمک‌های نقدی خود به این کانون را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۹۷۵۶ و یا شماره حساب ۰۱۰۷۱۷۱۴۵۱۰۰۴ نزد بانک ملی بنام کانون هموفیلی خراسان جنوبی واریز کنند و یا با شماره ۰۵۶۳۲۲۱۲۹۹۹ تماس حاصل نمایند.

هم اکنون ۱۶۷ بیمار هموفیلی در استان زیرپوشش این کانون قرار دارند و از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.