رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام خبر داد؛

رضایت مندی بیماران از خدمات درمانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام

باستانی از رضایت مندی بیماران از خدمات درمانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام خبر داد.

الهام باستانی رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: میزان رضایت مندی بیماران بستری از ارائه خدمات درمانی و دیگر مؤلفه‌های بیمارستانی، بسیار خوب و رو به رشد ارزیابی شده است.

او اظهار کرد: براساس پرسشنامه‌های توزیعی در بین بیماران، واحد بهبود کیفیت به بررسی میزان رضایتمندی بیماران پرداخته که نتایج حاصله چنین بوده است: در سه ماهه اول سال ١٣٩٨ میزان رضایت مندی، ٨٤ درصد، سه ماهه دوم، ٨٦ درصد، سه ماهه سوم ٨٦ درصد و در سه ماهه چهارم ٩٢ درصد گزارش شده که از نظر ارزش گذاری مطابق با وضعیت خیلی خوب می‌باشد. این پرسشنامه پنج حیطه کادر پزشکی، کادر پرستاری، پرسنل کمکی و خدماتی، واحد تغذیه و حیطه امکانات رفاهی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام  افزود: بر اساس نتایج حاصل از فرم ارزیابی؛ بیشترین رضایتمندی بیماران مربوط به رضایت از کادر پرستاری بوده است که بخش داخلی زنان بیشترین رضایت مندی را در بین مراجعین ایجاد نموده است.

باستانی عنوان کرد: بر اساس تحلیل ها، مدیریت بیمارستان به این نتیجه رسیده است که در بخش‌های تغذیه بیماران و امکانات رفاهی، بایستی اصلاحیاتی صورت پذیرد تا این دو بخش مانند بقیه بخش‌های بیمارستان بتوانند نمره قابل قبول تری را به خود اختصاص دهند.

او با امید به افزایش سطح کیفی خدمات دهی به بیماران عزیز؛ از کلیه مسئولین و کارکنان بیمارستان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.