جشن خرگوش‌ها را انتشارات آستان قدس رضوی منتشر می کند

کتاب جشن خرگوش ها، اثر جدیدی از انتشارات آستان قدس رضوی ست که برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کتاب جشن خرگوش‌ها جدیدترین اثر محمد میرکیانی نویسنده نام آشنای کودک و نوجوان کشور توسط به نشر در قالب کتاب‌های پروانه، با عنوان جشن خرگوش‌ها منتشر می‌شود.

در معرفی این اثر آمده است: خرگوش‌ها جشنی به اسم جشن هویج دارند که در این جشن دو تا بچه خرگوش گم می‌شوند، پدر و مادر نگران دنبال فرزندانشان هستند که در ادامه مشخص می‌شود همه چیز زیر سر روباه‌ها است. در واقع یک نفر از خرگوش‌ها به اسم بارباری کاری کرده است که دو بچه خرگوش به طرف سررزمین روباه‌ها رفته و طمعه آن‌ها شوند.
 
خرگوش‌ها با کمک خرگوش دانایی و کمک کلاغ خاکستری متوجه می‌شوند همه چیز زیر سر دیو است و با شکستن شیشه عمر دیو‌ها روباه‌ها فراری شده و آن‌ها دوباره زندگی همیشگی خود را از سر می‌گیرند.

همچنین در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم که جشن خرگوش ها، جشنی در دنیای افسانه ساز خرگوش‌ها و دوستان آنهاست. هیچ کس نمی‌داند چرا یک جشن شادی آفرین ناگهان رنگ و روی یک راز بزرگ به خود می‌گیرد.
 
در این رمان خرگوش ها، روباه ها، کلاغ‌ها و کبک‌ها هر یک درگیر ماجرایی می‌شوند پر از معما که از جشن خرگوش‌ها آغاز می‌شود. جشنی که گویا ماجرا‌های آن پایان ندارد. ماجرا‌هایی پر از تصویر‌های عجیب و غریب که تنها در داستان‌ها روی می‌دهد، خواندنی و دیدنی!



انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.