مسئولین خود را زیر ذره بین خبرنگاران بدانند

امام جمعه شهر طبس گفت: مسئولین اگر بدانند زیر ذره بین خبرنگاران هستند فعالتر شده و کم کاری کمتر دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر طبس در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: اگر جایی به خاطر کم کاری مسئول حقی از مردم ضایع شود باید مطالبه گری این مشکل را رفع کند.

او با اشاره به اینکه مطالبه گری بهتر است به جهت مثبت باشد افزود: خبرنگاران در تمام دولت‌ها خدمات دولت و خدمات نظام و مسئولان را به تصویر بکشند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تخریب و شایعه سازی شایسته خبرنگار نیست گفت: تحلیل خبر خوب است، اما ساخت خبر غیر واقعی کار درستی نیست به این کار فقط فضای ذهنی جامعه را مخدوش می‌کند و این زیبنده خبرنگاران نیست.

امام جمعه شهر طبس ادامه داد: از رسالت‌های خطیر خبرنگاران رصد مسائل جوامع جهانی است و پسندیده است که خبرنگاران از کنار مسائل جامعه ساده رد نشود.

امام‌جمعه طبس با اشاره به واقعه بیروت گفت: این بدون مرز بودن اسلام به معنی مداخله در سایر کشور‌ها نیست، اما دین اسلام زمینه‌ساز حکومت جهانی است و این یک تاکید از سوی پیامبر و معصومین و امام انقلاب است.

او ضمن گرامیداشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی تصریح کرد: با توجه به توسعه علم، امروز حد و مرز جغرافیایی برای خبرنگار وجود ندارد و حرکت خبرنگاری اگر براساس‌معیار‌ها و ضوابط تعریف شده باشد، یک رسالت مقدس است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: رسانه وقتی درست دفاع مقدس را منعکس کند، باعث می‌شود دشمنان را در برابر عظمت جمهوری اسلامی ایران به زانو درآورد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.