سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: روند عملیات احداث هتل و مجموعه بزرگ تجاری بازرگان (بازارچه مرزی بازرگان) با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال اجرا است.

مهدی عبداله زاده مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و در ۱۲ طبقه که ۲ طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ و طبقه همکف به عنوان مجتمع تجاری و طبقات بالا به عنوان هتل ۴ ستاره با ۵۲ اتاق و مجموعه‌های تفریحی از جمله استخر، سالن‌های کنفرانس، سینما و... در حال احداث است.

 عبداله زاده با بیان اینکه این تعداد مغازه‌های این مجتمع تجاری ۱۵۶ واحد است ادامه داد: در این هتل و مجتمع تجاری برای تعداد ۲۸۶ خودرو پارکینگ در نظر گرفته شده است.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو میزان اشتغالزایی در هتل این مجموعه را ۲۵۰ نفر بطور مستقیم در مجموعه هتل و بخش تجاری عنوان کرد و اظهارداشت: این پروژه در فاز اول مجموعه تا دوسال آینده به اتمام می‌رسد و هم اکنون از ۳۰ درصد پیشرفت مالی و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

انتهای پیام / ش ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.