کاهش ۱۲ درصدی نزاع‌ های دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزاع‌های دسته جمعی در استان ۱۲ درصد و نزاع‌های فردی هشت درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد درجلسه اخلاق اعتقادی و معنوی با کارکنان نیروی انتظامی این استان با بیان اینکه به لحاظ فراوانی تعداد وقوع نزاع و درگیری، استان در رتبه سی و دوم کشور قرار دارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون تصادفات جرحی ۳۴ درصد و تصادفات منجر به فوت ۲۷ درصد کاهش داشته است.

سردار انصاری در خصوص کالا‌های قاچاق کشف شده هم افزود: کشف کالا‌های قاچاق ۲۷درصد افزایش داشته است که در این خصوص ۴۶۲ دستگاه خودرو توقیف و هزار و ۷۸ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

او همچنین از کشف بیش از سه تن مواد مخدر در استان خبر داد و بیان کرد: در همین خصوص ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی، ۱۴۵ خودرو توقیف و ۶۵۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه یاسوج هم در این جلسه با بیان این که خدمات نیروی انتظامی بسیار گسترده است گفت: خدمات نیروی انتظامی عجین با زندگی مردم است و هر جا مردم می‌بینند حقشان ضایع شده است به نیروی انتظامی مراجعه می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان این که امنیت محصول تلاش نیروی انتظامی است افزود: نیروی انتظامی سرمایه‌های معنوی فراوانی دارد و همین سرمایه‌های معنوی موجب اقتدار، موفقیت و سربلندی این نهاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بصیرت دینی و امر به معروف و نهی از منکر را ویژگی برجسته پلیس برشمرد و گفت: پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی در اجرای این فریضه مهم است.

امام یاسوج از زحمات نیروی انتظامی به ویژه دستگیری آشوب گران مرکز استان قدردانی کرد و افزود: از دستگاه قضایی درخواست می‌شود به صورت جدی با آشوبگران برخورد کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.