تولید روزانه ۷۰۰ عدد ماسک در پایگاه بسیج مسجد باقرالعلوم بیرجند

فرمانده پایگاه بسیج مسجد باقرالعلوم بیرجند گفت: در پایگاه بسیج مسجد باقرالعلوم شهرستان بیرجند روزانه ۷۰۰ عدد ماسک ۳ لایه پزشکی استاندارد تولید می شود.

کریمی فرمانده پایگاه بسیج مسجد باقرالعلوم بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این کارگاه با مجوز سازمان غذا و دارو روزانه ۷۰۰ عدد ماسک ۳ لایه پزشکی استاندارد بزرگسال و بچه گانه تولید و عرضه می‌کند.

او افزود: از تاریخ ۲۰ فروردین ۹۹ و با توجه به شیوع ویروس کرونا در بحث تأمین ماسک ورود پیدا کردیم و ماسک مورد نیاز را تأمین کرده و در اختیار مدافعان سلامت و مردم قرار دادیم.


بیشتر بخوانید


کریمی بیان کرد: در این کار گاه به صورت تک شیفت ۱۰ نفر نیرو جهادی خانم فعالیت و با توجه به سفارشات بسیج سازندگی سپاه در حال تولید ماسک هستند.

فرمانده پایگاه بسیج مسجد باقرالعلوم با اشاره به تاکید مسئولان به استفاده از ماسک، اظهار کرد: با توجه به نیاز جامعه به این کالای بهداشتی، در ماه‌های ابتدا این بیماری روزانه هزار و ۵۰۰ ماسک برای مصرف نیازمندان در این کارگاه تولید می ‌شد.

کریمی در پایان با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان بیان کرد: الزام استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی، سه اصل اساسی در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا به شمار می‌رود که این مهم نیازمند همکاری و همراهی مردم است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.