نام‌نویسی تبدیل وضعیت داروخانه‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: نام‌نویسی متقاضیان تبدیل وضعیت داروخانه به شبانه‌روزی از امروز یکشنبه تا ۱۵ شهریور در شهر‌های زیر پوشش این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرزانه فرجیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: متقاضیان تبدیل وضعیت خدمات دارویی داروخانه از روزانه یا نیمه وقت به شبانه روزی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فرصت دارند در مدت تعیین شده ضمن ارائه درخواست کتبی به معاونت غذا و دارو نسبت به ثبت درخواست در سامانه مدیریت امور داروخانه‌ها (HIX) اقدام کنند تا در صورت داشتن شرایط نسبت به طرح موضوع و اعلام نظر در کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه‌های دانشگاه اقدام شود.

او بیان کرد: مطابق بخشنامه سازمان غذا و دارو ضمن رعایت ماده ۱۶ و تبصره سه ماده ۲۰ آیین نامه تاسیس و اداره داروخانه‌ها حداقل نمره ارزشیابی داروخانه‌های متقاضی باید ۸۰۰ از ۱۰۰۰ امتیاز باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براین اساس، مناطق فاقد داروخانه شبانه روزی در اطراف بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شبانه روزی در اولویت است.

او  اظهارداشت: این مجوز بصورت یک ساله صادر و در صورت استمرار شرایط با موافقت کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه‌ها قابل تمدید است و در صورت تخلف موسس داروخانه از مفاد ضوابط و مقررات و عدم کسب حدنصاب امتیاز ارزشیابی با تصویب کمیسیون داروخانه مجددا از شبانه روزی به روزانه تبدیل خواهد شد. نام‌نویسی تبدیل وضعیت داروخانه‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار