کسب ۷ رتبه برتر دانش آموزان بیرجندی در مسابقات فرهنگی هنری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از افتخار آفرینی دانش آموزان بیرجندی در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی هنری خبر داد.

یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مرحله کشوری مسابقات با شرکت دانش آموزان استان‌های مختلف به صورت مجازی برگزار شد.

او افزود: دانش آموزان در این مسابقات در بیش از ۴۰ رشته و گرایش متنوع شرکت کرده بودند که در نهایت ۲۸ دانش آموز برگزیده شهرستان برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


یکه خانی با تشکر از زحمات کارکنان معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بیرجند اظهارکرد: با همت و تلاش معاونین و مربیان پرورشی مدارس، دانش آموزان بیرجندی در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی هنری موفق به کسب ۷ رتبه برتر شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اظهار کرد: این مسابقات با هدف کشف و شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است.

احیا و زنده نگه داشتن بخشی از هنر‌های دستی و سنتی از سوی نسل جوان، ارزیابی دانش‌آموزان از جایگاه هنری خود در سطح ملی و آگاهی بخشی و هدایت آن‌ها از سوی اساتید متخصص و هنرمند از جمله اهداف اصلی برگزاری این مسابقات در سطح کشور است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار