اعمال قانون دو بانک در مشهد به دلیل رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی

رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در دو بانک در مشهد باعث شد توسط مراجع قضایی اعمال قانون شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی اصغر حسنی رئیس گروه بهداشت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در دو بانک مشهود بود که بعد از بیان تذکرات لازم و بی‌توجهی مدیر بانک، این دو بانک توسط مراجع قضایی اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید


او افزود: به دلیل اینکه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تهدیدی برای سلامت مردم و کارکنان بود برابر قانون با بانک‌های متخلف برخورد شد و هم اکنون به این دو بانک مهلت داده شده تا نواقص خود را جبران کنند.

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این دو بانک پلمب نشدند و باید در فرصتی که مراجع قضایی برای آن‌ها در نظر گرفته است، پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل اجرا کنند..

حسنی بیان کرد: با توجه به اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز مختلف تهدیدی برای سلامتی مردم است تاکنون در شهر مشهد چند جایگاه سوخت، دفاتر پیشخوان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تعطیل شدند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
RAOOF
۱۸:۳۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
کارمندای بانک چه خوش به حالشون شده که تعطیل شدن....اینجوری پیش بره همه کارمندا یاد میگیرن که براحتی با رعایت نکردن پروتکل ها، هم از دست مراجعان خلاص میشن، هم احتمال مریض شدنشون کمتر میشه