مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی به بوشهر منتقل می‌شود

استاندار بوشهر گفت: بر اساس تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و نیروی انتظامی برای ایجاد مرکز آموزشی نیروی انتظامی، مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد مستقر در عالی شهر به بوشهر منتقل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در هفدهمین جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر که با حضور دکتر بطحایی معاون دانشگاه آزاد کشور برگزار شد، بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و نیروی انتظامی برای ایجاد مرکز آموزشی ناجا در جنوب کشور، مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد عالی شهر به بوشهر انتقال می‌یابد.

او در مورد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و نیروی انتظامی برای اختصاص مجتمع آموزشی عالی شهر به ناجا به منظور ایجاد مرکز آموزشی نیروی انتظامی در جنوب کشور، افزود: با توجه به شرایطی که دانشگاه عالی شهر دارد و هزینه‌هایی که برای دانشگاه آزاد دارد، می‌طلبد دانشگاه آزاد واحد بوشهر نسبت به انتقال مجتمع عالی شهر اقدام کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: با توجه به درخواست نیروی انتظامی برای استفاده از فضای مجتمع عالی شهر برای ایجاد مرکز آموزشی جنوب کشور در بوشهر، قرار است در تفاهم‌نامه‌ای این واگذاری انجام گیرد.

گراوند تاکید کرد: با تفاهم‌نامه یاد شده، نیروی انتظامی مرکز آموزشی جنوب کشور را در بوشهر راه اندازی می‌کند.

او گفت: در تلاش هستیم دانشگاه آزاد مستقر در عالی شهر با وجود مشکلات عمده از جمله هزینه‌هایی که دارد، به بوشهر منتقل شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: استان بوشهر در مسیر توسعه است و انتقال دانشگاه آزاد عالی شهر به مرکز بوشهر ضمن فرصت برای استفاده بهتر از منابع مالی، به تسریع در روند توسعه استان هم کمک می‌کند.

گراوند افزود: تفاهم‌نامه انتقال و واگذاری دانشگاه عالی شهر بین دانشگاه آزاد و نیروی انتظامی اقدامی مفید برای هر دو طرف خواهد بود.

او گفت: آماده تامین زمین مورد نیاز برای ایجاد دانشگاه جایگزین مجتمع عالی شهر، در شهر بوشهر هستیم و این مهم با همکاری دانشگاه و دستگاه‌های مربوط انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.